Stara cesta 13
1356 Dobrova
Blagovna znamka je pomemben del dobro razvite turistične destinacije, kar velja tudi za blagovno znamko Blagajeva dežela, ki je v naših krajih prisotna že nekaj let. Blagajeva dežela pod svojim okriljem združuje lokalne ponudnike iz občine Dobrova - Polhov Gradec. Njen potencial in razvoj sta vodena tudi s Strategijo trajnostnega razvoja destinacije Blagajeva dežela 2020–2028. Znamka na eni strani omogoča povezovanje lokalnih ponudnikov ob njihovem vstopu na trg in dodaja vrednost produktom, ki so z njo označeni, na drugi strani pa pripomore k prepoznavnosti turistične destinacije.
V četrtek 4. novembra 2021 je v Polhograjski graščini potekalo srečanje ponudnikov, ki uporabljajo blagovno znamko Blagajeva dežela, in vseh ostalih zainteresiranih posameznikov, ki bi se radi v to debato aktivneje vključili. Prvi del srečanja je bil namenjen predstavitvi rezultatov raziskave, ki jo je v letu 2020 med ponudniki opravil Erik Logar, raziskovalec na Geografskem inštitutu Antona Melika ZRC SAZU. V raziskavi se je posvetil teritorialnim blagovnim znamkam na območju celotne Slovenije, v raziskavi Blagajeve dežele pa je opravil intervju z enajstimi ponudniki, ki so v to blagovno znamko vključeni.
Raziskava je med drugim pokazala, da so ponudniki ob vzpostavitvi blagovne znamke imeli nizka pričakovanja, nadejali pa so se predvsem promocije, novih kupcev in novih načinov oglaševanja. A že ponudniki sami so opazili, da je znamka na trgu trenutno še vedno premalo prepoznana, zato so kot glavni izziv za prihodnost postavili izboljšanje promocije blagovne znamke. Ponudniki so izpostavili tudi to, da si želijo več sodelovanja in povezovanja med seboj. Te in druge ugotovitve raziskave bodo pomagale pri nadaljnjem razvoju blagovne znamke. Razprava po predstavitvi se je dotaknila tudi možnosti certificiranja produktov pred vključitvijo v blagovno znamko in prihodnosti Cule dobrot Blagajeve dežele, kamor so vključeni nekateri ponudniki, ki so del Blagajeve dežele. Visoka udeležba na dogodku je pokazala, da imajo posamezniki še vedno veliko zagona, kljub zadnjemu obdobju, ki turizmu ni naklonjeno.