Stara cesta 13
1356 Dobrova
Gostinec določi obratovalni čas gostinskega obrata samostojno v skladu s svojimi poslovnimi interesi, z upoštevanjem veljavne zakonodaje. Če v okviru gostinskega obrata obratuje več enot, ki samostojno opravljajo gostinsko dejavnost, gostinec prijavi obratovalni čas za vsako enoto.
Gostinec določi redni obratovalni čas glede na vrsto gostinskega obrata oz. kmetije:
- gostinski obrati, ki nudijo gostom nastanitev, in sestavne enote teh obratov (npr. hotelske restavracije) ter kmetije z nastanitvijo med 0. in 24. uro;
- restavracije, gostilne, kavarne in izletniške kmetije med 6. in 2. uro naslednjega dne;
- slaščičarne, okrepčevalnice, bari, vinotoči in osmice med 6. in 24. uro;
- obrati za pripravo in dostavo jedi med 0. in 24. uro oziroma glede na naročila;
- gostinski obrati v sklopu igralnic in igralnih salonov med 0. in 24. uro oziroma v času njihovega obratovanja;
- gostinski obrati, ki gostom nudijo le jedi in pijačo, in so v stavbah s stanovanji ali v objektih na območju stanovanj ter izletniške kmetije na teh območjih smejo obratovati le med 6. in 22. uro. To velja tudi za tiste enote nastanitvenih gostinskih obratov, ki svojo dejavnost opravljajo zunaj zaprtih prostorov (gostinski vrtovi, hotelske terase ipd.).
Gostinec oziroma kmet lahko obratuje, brez soglasja občinske uprave, dlje, kot traja njegov obratovalni čas,na dan pred prazniki, določenimi z zakonom in ob pustovanju ali martinovanju (vsakič le po enkrat). Za dneve pred dela prostimi dnevi v Republiki Sloveniji je za podaljšanje obratovalnega časa potrebno pridobiti soglasje. Če gostinski obrat oziroma kmetija opravlja gostinsko dejavnost izven obratovalnega časa, se šteje, da obratuje v podaljšanem obratovalnem času. Gostinec oziroma kmet lahko obratuje v podaljšanem obratovalnem času, če za to pridobi pisno soglasje gostinsko pristojnega organa občine.
Gostinec mora razpored obratovalnega časa za svoj gostinski obrat prijaviti za gostinstvo pristojnem organu občine 15 dni pred:
- začetkom novega koledarskega leta na naslednje koledarsko leto (če pride do sprememb delovnega časa ali vrste, naziva in naslova gostinskega obrata ali naziva in sedeža matične firme gostinskega obrata),
- začetkom obratovanja,
- spremembo obratovalnega časa.
Razpored obratovalnega časa mora biti objavljen na vidnem mestu ob vhodu v gostinski obrat. Na enak način mora biti objavljeno obvestilo o začasnem zaprtju gostinskega obrata (ob načrtovanem zaprtju najmanj sedem dni pred tem). Potrjen razpored obratovalnega časa mora gostinec hraniti v gostinskem obratu, tako da je dostopen inšpekcijskemu organu.
Začasnega zaprtja, ni več potrebno sporočati pristojni službi občine, mora pa gostinec ali kmet na vidnem mestu ob vhodu v gostinski obrat objaviti obvestilo o začasnem zaprtju gostinskega obrata. V primeru načrtovanega zaprtja najmanj sedem dni pred tem.
Za gostinstvo pristojni organ občine vlogo potrdi, nato pa potrjen obrazec najkasneje v 15 dneh vrne gostincu ali kmetu, eno kopijo zadrži za svojo evidenco, drugo pa posreduje območni enoti pristojnega tržnega inšpektorskega organa.
Za potrditev delovnega časa je pristojna občinska služba za gospodarstvo.
Varstvo osebnih podatkov
Občina bo osebne podatke obdelovala za namen izvedbe postopka za prijavo obratovalnega časa gostinskega obrata na podlagi Zakona o gostinstvu in Pravilnika o merilih za določitev obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost. Občina bo hranila in varovala osebne podatke skladno z roki določenimi v klasifikacijskem načrtu občine in na primeren način, tako da ne bo prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Občina bo omogočila obdelavo oziroma posredovanje osebnih podatkov izključno pooblaščenim uporabnikom, ki so pooblaščeni za dostop do osebnih podatkov. Občina pri obdelavi osebnih podatkov iz te vloge ne uporablja avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. Zagotovitev podatkov je potrebna, v kolikor osebni podatki ne bi bili zagotovljeni vloge ne bo možno obravnavati. Osebni podatki se NE prenašajo v tretje države ali mednarodne organizacije.
Seznanjen/a sem, da imam glede osebnih podatkov, ki se nanašajo name, pravico seznanitve, dopolnitve, popravka, omejitve obdelave, izbrisa, prenosljivosti in ugovora (vključno s pravico do pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu in sodnim varstvom pravic). Podrobnejše informacije o tem, kako občina ravna z osebnimi podatki, so na voljo na preko kontaktnih podatkov pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov: e-pošta: dpo@virtuo.si.
Podatki za plačilo:
- naziv prejemnika: Občina Dobrova - Polhov Gradec, Stara cesta 13, 1356 Dobrova
- namen »plačilo upravne takse-OUP«
- koda namena »GOVT«
Znesek | TRR | Referenca / sklic |
---|---|---|
22,60 EUR | SI56 0122 1421 0309 174 | SI11 75205-7111002 |
Skupaj: 22,60 EUR |